Školení a technická podpora
Školení a konzultace
Školení práce v jednotlivých programech existují v mnoha různých variantách:
- Školení pro začátečníky
- Školení pro pokročilé
- Hromadná školení a kurzy
- Semináře a praktické workshopy
- Individuální školení a konzultace
Obsah individuálních školení lze tzv. "ušít na míru" dle aktuální úrovně znalostí, konkrétních potřeb a oborového zaměření. Vyberte možnost, která možnost Vám bude nejvíce vyhovovat...
Školení standardně probíhají v našich prostorách v Brně, kde máme veškeré zázemí a techniku. Nebo je možné školení po dohodě realizovat v místě, tedy přímo u Vás - na firmě, či domácí pracovně. :-)
Vybrat termín školení září – prosinec 2024!
Pokud by Vám žádný z navrhovaných termínů aktuálně nevyhovoval nebo Vás příliš tlačí čas, můžete nás pro dohodnutí individuálního termínu kontaktovat emailem nebo využít webový formulář.
(pro zvětšení klikněte na obrázek)
Technická podpora
Technická podpora je přednostně poskytována všem uživatelům s platnou licencí produktu.
K dispozici je telefonický hot-line: +420 774 457 001, emailový hot-line: podpora@cadsys.cz
nebo je možné využít servisní programový modul TeamViewer pro vzdálené připojení k ploše obrazovky Vašeho počítače.
V případě písemného kontaktu popište prosím co nejpodrobněji Váš dotaz nebo problém.
Identifikaci případného problémů zpravidla velmi urychlí přiložený obrázek kopie obrazovky (printscreen) s chybovým hlášením nebo zobrazením popisované situace.
|